Jag är inte skriven på min adress?

Pancakes

Trådstartare
I somras flyttade jag inom "min" stad, gjorde flyttanmälan och adressändring via adressändring.se. Nu har jag flyttat igen och vill då upprepa proceduren, tyvärr kom jag på det lite sent och kommer inte vara i staden igen efter den här helgen. Loggade in nu, men enligt både adressändring och skatteverket är jag fortfarande skriven i första lägenheten. Så då kan jag inte beställa eftersändning från min andra lägenhet, för där är jag tydligen inte skriven :confused: Vad gör jag, orkar inte ha massa saker som krånglar :arghh: *frustration*

Sv: Jag är inte skriven på min adress?

Förslag att ringa till Skatteverkets kundtjänst för folkbokföringsärenden, de brukar vara både hjälpsamma och trevliga och kan säkert säga hur du ska göra. 0771-567 567

Sv: Jag är inte skriven på min adress?

Skriv dig snabbt som attan på adressen du borde vara skriven på, det kan du göra direkt på skatteverkets hemsida om du har e-legitimation. Du kanske missade att skicka in blanketten till skatteverket förra gången du adressändrade? Många missar att Adressändring inte ändrar folkbokföringsadressen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har varit utmattad sen hösten 2014, men idag kan jag gå upp ur sängen, komma ihåg saker jag gjorde igår eller tidigare i veckan och...
Svar
17
· Visningar
3 041
Senast: Kijona
·
Relationer hur mycket och ofta träffar ni era partners ni som inte är sambos? Har suttit och funderat på vad som är normalt, och hur man "fördelar"...
Svar
11
· Visningar
7 106
Senast: cherie
·
Kropp & Själ sin mamma? Lång historia, tyvärr. Jag har aldrig haft någon bra eller varm relation med min mamma. Hon blev änka när jag var liten och... 2
Svar
26
· Visningar
3 743
Senast: nagelfil
·
Småbarn För att göra en lång historia kort: Gick isär med min sambo när dottern var ca 1,5år (kan tilläggas att jag fick mer eller mindre fly...
Svar
5
· Visningar
1 822
Senast: Cita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka