Jag är nere i träsket nu!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 138
F

fälttävlansnörd

På riktigt.

Idag kom mina nya dressyrstövlar. Mörkbruna. För att matcha
dressyrsadeln (sadlarna). HJÄLP!

Visserligen inte så dyra, men ett klart bevis; jag är DJUUUUPT
nere nu. Och det värsta är, jag vill verkligen inte upp :angel:

Sv: Jag är nere i träsket nu!

Hon menar nog att hon är nere i "matchningsträsket". Det är hemskt! Det är en mycket svår sjukdom!! ;)

Själv gör jag på följande sätt när jag utvidgar utrustningen;
Jag spanar in en grej och köper den (t.ex ett schabrak). Om det är en färg som jag inte har på hästen så gör det ingenting. :angel:
För då MÅSTE jag ju köpa lindor, ridbyxor/strumpor/tröja och täcke i samma färg. :idea:

Usch vad hemsk man är...

Senast ändrad:

Jag me, jag me... Börjar nästan bli löjligt... Tycker det ser illa ut när jag rider med fel färg på schabraket... Var ska det sluta...
Hihihi...

Matchningsträsket- Matchinfluensan. Sprider sig snabbt tydligen... Ännu inget botemedel... :d

Ahaaaaa!

Är inte speciellt matchig själv, om det inte är träning och knappt ens då :angel:. Kan varit därför jag inte hängde med där riktigt. Men nu e jag med på noterna! Tack för upplysningnen! :D

Själv gör jag det lätt för mig, köper enbart blått, silver och svart :idea:

Finns det inte i mina färger så skiter jag i det:)

Funderar på brun hoppsadel nu till den ena hästen, men du fick mig att inse att den nog bör blir svart den också...

//E

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 194
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
689
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka