M
maria126
jag köpte min häst för 1 år sedan och jag har haft problem med den förra ägaren nästan ända sen jag tog hem henne, hon VÄGRAR skriva på ägarbytet...
bara för att jag har henne ståendes på ett travställe, jag lovade henne att jag inte skulle ha henne inom travet och jag håller vad jag lovat.. hon passar inte inom travet men hon e en jävel på att hoppa
, så va jag och en kompis hemma hos den gamla ägaren för att få papperna på skrivna .hon var på väg att skriva på papperna när min kompis sa att vi hade upptäkt att hästen hade fel frysmärkning så då ville hon ta tag i det själv iochmed att hon står som ägare ÄN.. visst ringde hon stc och fick reda på att det skulle tas ett dna på min häst... och nu så fick jag ett jä''la majl av henne att jag hade lovat henne att jag inte skulle ha hästen inom avel eller travet
det var ju inget tal om avel ,, för hon sa till mig när jag skulle bestämma mig för om jag ville ha henne så sa hon att där var en annan som ville komma och titta på henne för dom skulle ha henne till AVEL.... så nu vill hon nog inte skriva på papperna längre för nu så sitter hon i danmark och gömer sig eller nått....
VAD SKA MAN GÖRA ÅT EN SÅN HÄR MÄNNINSKA????????????

VAD SKA MAN GÖRA ÅT EN SÅN HÄR MÄNNINSKA????????????