Jag blir så glad !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Glamoroza ox

Trådstartare
När min lilla 3½ åriga docka plötsligt säger - Mamma, du är vacker!
Och såklart :rofl: full i skratt när man samtidigt råkar titta sig i spegeln & ser att håret är lite flott & man ser allmänt risig ut just då!

Sv: Jag blir så glad !

Ibland är de helt otroliga på att hitta rätt kommentar! En dagiskompis till Elin utbrast när hennes mamma kom strax efter mig vid en hämtning "titta nu kommer min vackra mamma" Något sånt skulle jag oxå vilja höra när jag kommer... Elin brukar mest säga att jag är söt... ;)

Sv: Jag blir så glad !

Finns inga mer ärliga än ens egna barn tycker jag :rofl:
Min 3-åring påpekar också för mig när jag är fin, men också säger hon till när hon tycker att jag har fula kläder, "men mamma, det kan du inte ha" :banana: Så härliga!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 022
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 458
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 111
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka