Jag börjar snart gråta!

Morran

Trådstartare
Jag har letat i FYRA månader efter en Passier PSL begagnat!
Det finns inte!
Köpa nytt är inte aktuellt, då jag skall ha denna sadel som extra/hopp/uteritts-sadel. Mao typ två ggr i veckan.

Marknaden fullständigt svämmar över med Prestige och Stübben, sätter man ut köpes-annons erbjuds man allt från Kingston till Jaguar. Jag vill ha en PASSIER, nu! *ligger på golvet och skriker och gråter* :angel:

I värsta fall får jag hoppas att det finns något som liknar, nån som har förslag? Ni som letat Passier-hopp, hur länge har ni fått hålla på?

Sv: Jag börjar snart gråta!

Jag köpte en begagnad från Ingdams...
Vad ska du ha för sitsstorlek? För du vet väl om att man kan ändra bomvidden på Passiers sadlar? Allt behöver alltså inte stämma från början..

Jag har fått erbjudande om säkert 7-8 Passier hoppsadlar, tyvärr har alla varit för små i sätet eller typ teakfärgade (urk på en haflinger :crazy: ), men Ingdams hade i rätt storlek.

Morran skrev:
Jag har letat i FYRA månader efter en Passier PSL begagnat!
Det finns inte!
Köpa nytt är inte aktuellt, då jag skall ha denna sadel som extra/hopp/uteritts-sadel. Mao typ två ggr i veckan.

Marknaden fullständigt svämmar över med Prestige och Stübben, sätter man ut köpes-annons erbjuds man allt från Kingston till Jaguar. Jag vill ha en PASSIER, nu! *ligger på golvet och skriker och gråter* :angel:

I värsta fall får jag hoppas att det finns något som liknar, nån som har förslag? Ni som letat Passier-hopp, hur länge har ni fått hålla på?

För bara något halvår sedan fanns det flera stycken till salu på Bukes annonssidor. Håll ut, och fortsätt leta!

/Lizzie - lycklig ägare till en Passier PSL...

Sök på allaannonser.se. När jag letade en vidbommad passier dressyr åt min kompis såg jag inget annat än psl hoppsadlar.

Tessan

Liknande trådar

A
Utrustning Har just nu en (ful och vidrig) utprovad Stübben allround mot hopp som jag använder som tillfällig hoppsadel. Kruxet är att den sitter...
Svar
0
· Visningar
821
Senast: atmosphere
·
Dressyr Har just nu väldigt huvudbry. Har letat ny sadel till en av hästarna. Hästen är faktiskt inte så jätterolig men den HAR sina ljusa...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: axel
·
Utrustning Behöver gnälla lite. Jag har varit runt i 4 st ridsportbutiker samt ringt till några till och kollat på bra begagnade sadlar och lite...
Svar
9
· Visningar
1 382
Senast: domino
·
Utrustning Jag har funderat en del på det här med sadlar, deras kvalité och passform framför allt. Min gamla stübben och min ännu äldre Passier...
Svar
12
· Visningar
1 420
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?