Jag fick en trailer idag!!!

toughcookie

Trådstartare
Eller självklart fick jag den inte utan den urgulliga pojkvännen:love: hjälpte till att finansiera en sprillans nu atec olymipaline!!
Nu till frågan, vart kan man köpa lås till trailern?? Känns inte så kul att lämna en såpass dyr trailer olåst:crazy: ..

Sv: Jag fick en trailer idag!!!

Jag köpte på biltema, finns säker på många liknande affärer!

Grattis!

Det där med lås är en vetenskap, vanligt hänglås och handsklås täcks inte av försäkringen vid stöld.

Jag köpte handsklåset på en bensinstation, och hänglåset på en järnaffär.

Atlanta skrev:
Jag köpte på biltema, finns säker på många liknande affärer!
Jag letade på biltemas hemsida men hittade inte (jag är KASS på att söka:o )
Kommer du ihåg ungefär hur mkt du betalade där?

Jag köpte också lås på biltema samma dag som jag köpte trailer, kostade under 200 iaf... köp0te ett rekorderligt hänglås där också!

Polly_Mulle skrev:
Jag köpte också lås på biltema samma dag som jag köpte trailer, kostade under 200 iaf... köp0te ett rekorderligt hänglås där också!

OJJ! Det var billigt, på försäkringsbolagen kostar dom runt tusenlappen....

Undrar om vi inte köpte vårat på mekonomen.

Det som är bra är att låset som ingick? (minnns ej= är runt. Dvs ett hänglås som är runt med rund båge.

Det gör att det inte går att få in någon bultsax eller liknande. Men väldigt smidig att använda trots många minusgrader.

Godkänt lås är det iallfall!

sassymaddan skrev:
finns det någon bild tillgänglig på transporten?! ;)
Det är inte den men en likadan! Vi ska hämta den på måndag så jag får ge mig till tåls lite....

prlan.jpg

trailer3.jpg

trailer2.jpg

Jag som skulle ha en gammal skruttig trailer...........

:eek: snyyyyygg!!!!

Ska vi byta? Du får min Henra???:D

När ses vi på tävling då så jag får beundra ditt släp???
/Mia

Miagi skrev:
:eek: snyyyyygg!!!!

Ska vi byta? Du får min Henra???:D

När ses vi på tävling då så jag får beundra ditt släp???
/Mia
Vi ses i samma ögonblick som du bestämmer dig för att komma ut på hopptävling!!!

eeeeh... nog för att hästen kan hoppa men jag...:crazy: i ett annat liv kanske:angel:

Kan inte koncentrera mig på flera grenar samtidigt:cool:

kapar min egen tråd lite och passar på att fråga om det skulle bli nån shettisträff i sommar. Isåfall vill Zorro gärna vara med!!!

Ja det var ju hennes förslag i höstas... men hon har inte hört av sig. Skulle vara urkul om det blev någon form/lag av internationellt slag.

Danmark pratade hon om.

Men tyst som i graven... ska fråga henne när kommer ihåg.

Rider ju in Matrix nu.... han är lika stor som Zorro och ser typ likadan ut nu... Men fy vilken slyngel han är:mad: biter mig i benen när jag skänklar och drar mulen i backen och bara går iväg med mig sittandes som ett fån på ryggen..:D Är fortfarnde en parasit i hagen som hänger och slänger i de andras manar.. haha!

En del skiter pengar märker jag:mad:

Nä, jag skojja:p supersnygg trailer iaf:D Önskar att vi också hade råd med en sån:(

Det borde följa med ett lås. Tror att det alltid gjort när jag har köpt nytt eller om man betalat typ en 100 lapp för att få med.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
871
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 617
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 245
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 718
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka