Jag fick en trailer idag!!!

Sv: Jag fick en trailer idag!!!

Sicken snygg!!!!! :o
Vi har inget lås på våran än *glub!*
Jag funderade på om man inte kan höra efter på nån husvagnsförsäljare också?

*knapplån*

Köper man "rätt" sorts transport så är det integrerat i kulkopplingen. Tack för det Ifor!

Kolla upp med ditt försäkringsbolag vilka lås som är godkända, kan ha stor betydelse för vad du får ut vid ev. stöld.

Matilda_o_Bonita skrev:
En del skiter pengar märker jag:mad:

Nä, jag skojja:p supersnygg trailer iaf:D Önskar att vi också hade råd med en sån:(

Hehe om det bara vore så ändå! Sanningen är att lånen blir BILLIGARE/månad än att långtidshyra tex en värmlandsvagn.
Så vi bestämde att det var roligare att så att säga betala till sig själv, vi hoppas ju kunna ha trailern tills mina "hästår" är över!

Det blir ett biltemalås, det SKA vara godkänt av försäkringsbolagen.
NU ska man bara hitta någon snygg dekostext oxå!
Någon som har tips på nått bra ställe ?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
871
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 617
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 245
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 718
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka