Marvin Trådstartare 28 Aug 2009 #1 Där hon berättar att min katt är upp och ner! Kolla in lappen i bakgrunden, jag skrattar så jag tjuter!!!
Där hon berättar att min katt är upp och ner! Kolla in lappen i bakgrunden, jag skrattar så jag tjuter!!!
Lycanthrope 28 Aug 2009 #2 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Söt katt men jag förstår inte det roliga Det är väl inte bra att katter tuggar på växter, dock tror jag inte de är så bra på att läsa!
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Söt katt men jag förstår inte det roliga Det är väl inte bra att katter tuggar på växter, dock tror jag inte de är så bra på att läsa!
MrsScabtree 28 Aug 2009 #3 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Haha, bäst att kissen respekterar lappen och låter bli växterna då
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Haha, bäst att kissen respekterar lappen och låter bli växterna då
Reykur 28 Aug 2009 #4 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Hahah! Jag skrattar så jag kiknar! Jag kan inte skratta, jag får jobbiga hostattacker!
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Hahah! Jag skrattar så jag kiknar! Jag kan inte skratta, jag får jobbiga hostattacker!
yvobos 28 Aug 2009 #5 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Vilken underbar katt! Och din syrra har ju en underbar humor ju! Lappen kan till och med få en katt att skratta!
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Vilken underbar katt! Och din syrra har ju en underbar humor ju! Lappen kan till och med få en katt att skratta!
yvobos 28 Aug 2009 #7 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Marvin skrev: Klicka för att se mer... Tänker faktiskt på reklamfilmen... Huvudvärk, kan komma plötsligt!
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Marvin skrev: Klicka för att se mer... Tänker faktiskt på reklamfilmen... Huvudvärk, kan komma plötsligt!
Comfort 28 Aug 2009 #9 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... jag har nog lika "dålig" humor som du för jag fattar inte heller.. Söt kisse dock!
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... jag har nog lika "dålig" humor som du för jag fattar inte heller.. Söt kisse dock!
skuggi 1 Sept 2009 #10 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Hehe.. kan du fråga om det funkar bra med lappen?? Tänkte isf fixa en egen: "Förbjudet för valpar att KISSA på golvet!!" Har aldrig tänkt på att det kanske funkar med en enkel lapp...
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Hehe.. kan du fråga om det funkar bra med lappen?? Tänkte isf fixa en egen: "Förbjudet för valpar att KISSA på golvet!!" Har aldrig tänkt på att det kanske funkar med en enkel lapp...
Marvin Trådstartare 1 Sept 2009 #11 Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Jag ska höra med henne! Tänkte nämligen fråga hur hon tänkte när hon skrev den...
Sv: Jag fick ett mail ifrån min syster... Jag ska höra med henne! Tänkte nämligen fråga hur hon tänkte när hon skrev den...