Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gråter, jag också... det här är så jävla sorgligt. Vet inte vad jag ska skriva, men jag finns på tel och msn lite senare om du vill dela din sorg.
Kram/Pia
Du har gett din vän det bästa o vackraste man kan ge.
Han springer över Regnbågsbron, frisk, ung o vacker o väntar på dig o dina andra nuvarande o kommande hundar.
Det tog mig en sekund att titta på bilden där du sitter med tårar i ögonen innan tårarna rann på mig också. Du har gjort helt rätt, men jag vet hur ont det gör , Kram på dig!!!
Do not stand at my grave and weep
I am not there, I do not sleep
I am a thousand winds that blow
I am the diamond glints on snow
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you wake up in the morning rush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry, I am not there. I did not die.
Jag känner varken dig eller Ginger, men jag sitter här med tårarna trillande. Du är en underbar hundägare som gjorde det enda rätta för din älskade vän. Jag beklagar så att ni var tvungna att skiljas i förtid. Alla mina värmande tankar får du ikväll.
Min ena hund har endel problem som får mig att tro att han inte kommer att dö av ålderdom, han är nästan 5½ år nu och jag känner att dagen då jag måste fatta beslutet kommer allt närmre..
jag förstår inte hur jag ska kunna andas utan honom, så jag förstår din sorg och din saknad efter Ginger...
Usch och fy för denna baksida med att vara hundägare! tänk om dom kunde få finnas för alltid.
Känner dig inte, men tänker på dig det gör jag och tycker att ditt beslut var det rätta ändå. För dina andra hundar, för din rädsla över att det kunde hända igen det som inte fick ske och för Ginger själv, för nu behöver han varken ha ont i sin rygg eller känna sig stressad av att behöva dominera.
Vet att det inte hjälper, men jag är så imponerad att det finns människor som klarar av att ta det rätta besultet, fastän det gör så ont, så ont så ont... Styrkekramar!
Bukefalosnyheter Tänkte att det här kunde få bli en egen tråd där jag hoppas att ni faktiskt verkligen tänker efter och bjuder in någon till Bukefalos...