Jag har förlorat en vän jag verkligen tycker om.

Status
Stängd för vidare inlägg.
De gör så ont, jag har förlorat en vän jag verkligen ville ha i mitt liv fast vi bara känt varandra en kort tid. Allt slutade i kaos och tårar tillsammans med arga ord över telefon och jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga eller hur jag ska känna. De känns tomt samtidigt som hjärtat värker något enormt ..
Jag vet att jag delvis får skylla mig själv men samtidigt vill jag inte heller ta på mig all skuld, den här människan fick mig att känna trygghet, att de jag faktiskt gör är värt någonting.
De kändes som vi förstod varandra men tydligen inte och de gör så ont. Jag brukar sällan släppa in folk i mitt liv men de här var verkligen klick från dag ett fast då på vänskaplig nivå. Jag kunde lyssna på människan i flera timmar utan att ens fundera över de vilket inte är likt mig, jag kände att vi levde lite på samma nivå utan krav på motprestation om de nu inte låter allt för konstigt?

Tårarna rinner och jag känner mig som sagt bara tom, de gör ont så ont, jag har inte känt så på länge för någon människa. Jag hatar att såra folk och jag hatar när människor är arga på mig. Jag vill bara skrika rakt ut förstår du inte, jag vill att du ska vara en del av mitt liv.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 003
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 223
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 699
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag borde sluta vara här för gott. För jag sjunker bara djupt ner i depression när jag är här. Varje gång. Börjar fundera på att hänga...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 578
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp