Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni med erfarenheter, tips och annat får gärna höra av er. Jag får hem henne om två veckor! Hon är svart med lite vitt på bröstet och på framtassarna. Helt ljuvlig...
Instämmer i gratulationerna!!! Är hunden ljuvlig nu så lovar jag att det bara kommer att bli ännu bättre när den blir större
Otroligt snälla, goa och lätta hundar att ha med att göra. MER än ljuvliga!!!!!!
Grattis! Grand Danois är härliga hundar tycker jag. Har tyvärr inte haft någon själv men har en bekant som har rasen. Dom är godmodiga, snälla och med på allt.
Många Grand Danois blir tyvärr omplacerade under unghundsperioden. Vet inte om det är en väldigt intensiv period och att inte folk orkar med dom tyvärr.
Det är min ras också. Greyhounds är otroligt livliga upp till ca 4 år. Men att någon kan omplacera sin älskade vän för att man inte orkar tycker jag är ofattbart.
Skulle gärna vilja ha en Grand Danois så småningom. Men min sambo tycker att det räcker med hundarna och hästarna vi har. Tur är väl det kanske annars hade gården varit överfull ;-)
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...