jag har tappat G:et

escodobe

Trådstartare
På mitt tangentbord. Den har varit lite trög och jag tänkte att jag kunde ploppa loss den och göra rent den. Och nu får jag inte dit den ien.:mad:

Sv: jag har tappat G:et

Hur kommer det sig att du kan skriva tanGentbord?

Får du inte dit den kan du skriva alt-71 ist f G :)

Hur kommer det sig att du kan skriva tanGentbord?

Får du inte dit den kan du skriva alt-71 ist f G :)

Jag ljuger, nä vad tror du? Jag får trycka på gummiplutten under tangenten men det är inte så lätt om jag inte trycker mycket hårt på tanenterna och man tappar helt flytet i skrivandet.

Jag har försökt, jag har även pillat bort de vita plasställningen den satt fast i för att se om det gick attförst montera på den på den och sen sätta fast i tangentbordet.

Vore det ett löst tangentbord så vore det itne så illa. De kostar ju inte mycket, men det är en laptop...

Laptop, ajdå :crazy:

Vet att jag pillat bort på en laptop förut och efter lite krångel så gick det. Det är en ganska logisk konstruktion.

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
521
IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
182
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025