Bukefalos 28 år!

Jag hatar katter!

Sv: Jag hatar katter!

Det finns nån dosa som ska avge ljud som katter inte gillar också. Att ha i trädgården. Huruvida den funkar vet jag inte och om den drivs på el eller batteri vet jag inte heller.
 
Sv: Jag hatar katter!

I djuraffärer. Finns spray, gel och kulor som man lägger i jorden. Tror dock att det var kulorna som luktade så illa i sig att man knappast vill ha de stinkandes i trädgården istället för kattskit-/kiss.
Finns säkert ännu fler alternativ, och som sagt i djuraffärer. Borde ju möjligtvis kunna finnas i trädgårdsaffärer också(Hortus etc.). Och på t.ex. Bauhaus finns ju medel mot rådjur - kanske har de medel mot katter också.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 392
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 027
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp