Jag hatar katter!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Epingla_Linge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 955
Sv: Jag hatar katter!

Det finns nån dosa som ska avge ljud som katter inte gillar också. Att ha i trädgården. Huruvida den funkar vet jag inte och om den drivs på el eller batteri vet jag inte heller.

Sv: Jag hatar katter!

I djuraffärer. Finns spray, gel och kulor som man lägger i jorden. Tror dock att det var kulorna som luktade så illa i sig att man knappast vill ha de stinkandes i trädgården istället för kattskit-/kiss.
Finns säkert ännu fler alternativ, och som sagt i djuraffärer. Borde ju möjligtvis kunna finnas i trädgårdsaffärer också(Hortus etc.). Och på t.ex. Bauhaus finns ju medel mot rådjur - kanske har de medel mot katter också.

Liknande trådar

Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 076
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka