Jag kan inte ladda upp bilder

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare stjarnfall
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 878
S

stjarnfall

Varken på bilddagboken, photobucket eller min blogg eller på andra tänkbara sidor. Jag har kunnat ladda upp innan med den här datorn. Har inte ändrat i några inställningarna (& bara jag har tillgång till datorn) men jag har inte använt den på någon månad, och nu när jag började igen så gick det inte.
När jag försöker ladda upp bilder på photobucket laddar den ungefär 17% sen stannar allting. När jag försöker ladda upp på bilddagboken kommer en sån där try-again sida upp, hela tiden.

Datorn är en laptop, windows xp, använder mozilla firefox som webbläsare. Vad kan felet vara?

Har samma problem

Jag undrar samma sak. Jag kan inte lägga upp bilder eller filmer längre. Kan inte ens skicka in mina foton för framkallning.

Kollade mitt internet och har full fart på nertrafiken, men upp fungerar det inte alls. Det är lika oavsett vilken dator jag sitter vid inom nätverket.

Någon???

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 759
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka