Jag kan inte se vissa bilder

aiquen

Trådstartare
Ja, helt plötsligt kan jag inte längre se några bilder på en del sidor när jag surfar. Det gäller både bilder här i Bukes bildtrådar (vissa bilder kan jag se dock) men också på andra sidor som Bilddagboken.

Jag har verkligen ingen aning om vad som kan ha hänt, och inte heller hur jag ska göra för att kunna se bilder igen. Jag har provat att rensa cache, cookies o.s.v. men det hjälpte inte (jag vet visserligen inte heller om det över huvud taget kan tänkas hjälpa vid sådana här problem, men jag tänkte att det skadar väl inte att testa i alla fall).

Är det någon som har en aning om vad som kan ha hänt?

Sv: Jag kan inte se vissa bilder

Firefox. Och Explorer fungerar inte alls utan säger att alla adresser är ogiltiga (alt. "webbsidan kan inte visas"), upptäckte jag nu. :crazy:

Men nu verkar bilderna fungera i Firefox igen. Åh, datorer kan verkligen få en att bli helt tokig.

Ja, fast jag tror det var bilder från photobucket också, men jag vet inte. Det viktigaste är att det fungerar nu. ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 331
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 339
Senast: Nahar
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 059
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 923
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka