Jag kanske borde ignorera det, men hur? *novell*

Håller med många andra att det är väldigt oschysst att tvinga in dig i en sådan situation. Om det nu är så att Karin inte ser Stefans beteende på det sättet så borde hon kanske få upp ögonen för det så det inte blir alltmer tokigt?
Att Peter reagerat men inte agerat för att han inte vill att hans fru ska mista en vän är ju himla fint men känns inte så behjälpligt i denna situation. Karin kanske märker hans intresse av henne och njuter av uppmärksamheten utan att för den sakens skull vara intresserad av Stefan på samma sätt?
Så sätt ner foten och meddela att du inte kommer undanhålla eller försköna någon historia
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 733
Senast: Ramona
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 458
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 797
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 951
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp