Jag kunde ha dött i förr går

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dethär kanske kommer låta jätte dumt men jag vill skriva lite om i tisdags. Och det som hände då var att jag försökte att ta själv mord.
Men ja trigger varning att det är om sånt men det fattar ni nog att det kan vara triggande ❤️
Men frånbörjan då så var det att jag har haft skit mycket ångest enda sen i förra veckan pågrund av flera andledningar. Och den försvann aldrig även fast jag tog medicin och allt så var det alltid massa ångest. Så jag var tillexempel på toa golvet mycket mera nu motför jag har varit på flera månader innan. Bara som förklaring att det var skit mycket ångest.
Och så har jag haft jätte mycket jobbiga och äckliga tankar och minnen och känslor. Och det är påsk i helgen som är skit skit jobbigt för mig och känns som jag bara inte kan klara det.
Och att jag skulle rida i tisdags men det gick inte utan jag fick nästan panik innan så vi be stämde att jag inte skulle. Och då kändes det också skit dåligt och att jag var jätte jobbig för alla för att jag inte ens kunde skritta runt lite på en jätte lugn och snäll ridskole ponny.
Men ja sen det sista var att jag hade middagen i tisdags och då miss lyckades jag med den också. Och alltså domandra sa att det inte gjorde nåt och så men JAG tyckte ändå det och att jag miss lyckas med exakt ALLT.
Så efter middagen så var jag i mitt rum med M. Och jag försökte att andas med han och ha fokus på han och så men det var som jag hade en monster röst i huvudet som bara skrek att jag skulle göra en dålig sak. Även fast att jag försökte att säga mot den men det var som jag inte kunde utan jag bara var tvungen att lyssna på den.
Så då när jag fick ett till fälle så gjorde som monster rösten sa. Och jag kommer såklart inte att skriva vad här men iallafall så kom en personal och upp täckte det. Och då hade jag svimmat men jag vaknade lite men jag kommer inte ihåg så jätte mycket förräns att jag var i en ambulans påväg till sjuk huset och då var det som allt bara exploderade i huvudet och jag fick panik och började gråta skit mycket och spydde och alltmöjligt.
Men ja jag kom iallafall till akuten och dom kollade massa saker och sen skulle jag vara kvar i några timmar för dom skulle kolla några saker igen och sånt. Men tillslut så var dom klara iallafall och att jag inte hade fått några skador eller så från det förutom några små saker.
Så igår så kom jag till bup iallafall men jag hoppas att jag får bli ut skriven idag iallafall. För jag har ändå MYCKET hellre att personalen på hvb måste vara med mig helatiden men att jag iallafall känner dom och kan vara med M och det känns mera hemma och så. Motför här och att jag inte känner nån och allt bara är skit jobbigt
Men ja jag ville bara skriva lite om det som hände iallafall och varför och så.
Och att det är så jävla konstigt att jag kunde ha dött i förr går. Eller blivit så jag kanske inte skulle ha vaknat igen. Det skulle bara ha varit några minuter så kunde det ha blivit HELT annat. Men nu för det inte hann gå så lång tid tills att en personal kom så är allt nästan somvanligt. Det bara är så jävla konstigt att det kan vara SÅ liten skillnad om man dör eller inte.
 

Det låter inte konstigt eller nånting tycker jag iallafall ❤️ Men jag fattar inte vad det skulle finnas för mening för mig att leva.
Det är säkert många som inte hittat meningen med sina liv, det kan ta länge men jag tror det växer fram inom en så småningom.

Exempel från en tv-serie: Jag brukar kolla Lilla huset på prärien och där är det en av döttrarna som drömmer om att bli lärare men så blir hon blind och helt förtvivlad och arg för hon ville ju bli lärare. Varken hon eller hennes familj/vänner tror att hon kommer kunna bli lärare.
Hennes föräldrar skickar henne till en blindskola där hon en dag får börja lära sig läsa punktskrift. Till slut blir hon lärare på blindskola.
 
Herrens vägar är outgrundliga, sägs det... Det är inte alltid vi kan förstå, och det behöver inte ens vara meningen att vi ska förstå.

Men jag håller med om att det verkar vara meningen att du ska leva. :heart
Jag tror iallafall inte att det finns nån mening ifall man inte ens vet om det själv.
 
Det är säkert många som inte hittat meningen med sina liv, det kan ta länge men jag tror det växer fram inom en så småningom.

Exempel från en tv-serie: Jag brukar kolla Lilla huset på prärien och där är det en av döttrarna som drömmer om att bli lärare men så blir hon blind och helt förtvivlad och arg för hon ville ju bli lärare. Varken hon eller hennes familj/vänner tror att hon kommer kunna bli lärare.
Hennes föräldrar skickar henne till en blindskola där hon en dag får börja lära sig läsa punktskrift. Till slut blir hon lärare på blindskola.
Okej men det är en tv serie. Och ifall hon drömde om att bli lärare så visste hon iallafall nånting som hon VILLE i sitt liv nu även ifall hon inte trodde att hon kunde bli det.
Men jag vet inget som jag vill eller nåt sånt så jag tror inte att det finns nåt som kan växa fram eller hur jag ska förklara.
 
Jag hatar hatar hatar påsken så jävla mycket. Och jag hatar att vara jag och vara så jävla värde lös. Jag fattar inte varför det är så jävla viktigt att jag ska leva fast jag inte vill och fast jag aldrig gör nåt bra för nån utan jag bara är jobbig och be svär.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 563
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 422
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp