Jag letar efter rätt hingst...

Sv: Jag letar efter rätt hingst...

Jag hade tagit Aerline H till ditt sto, då han stämmer in på allt du söker hon en hingst. Jag ska ta han till mitt sto nästa år och har tagit hans halvbror (Cairo) detta året. Lycka till, oavsett ditt val! :)
 
Sv: Jag letar efter rätt hingst...

jag är ingen dressyravel människa men vad tycker du om Daytona? Han var en av de dressyrhästar på Flyinges hingstvisning som fastnade på min näthinna. Vacker, ädel och verkar mkt cool och ridbar för sin ålder.

Bara ett tips;)
 
Sv: Jag letar efter rätt hingst...

Halloj!
Kan du tänka om lite? :) Vill du ha en ädel, långbent, dubbelbegåvad hingst till bra pris så kolla in LAMBOURGINI :idea:
Han är högställd och vacker e:Bellini som tvärr dog alldeles för ung :( Men sonen är jättefin tycker jag och relativt billig vad jag vet....
Lycka till! :bump:
 

Liknande trådar

Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
560
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 025
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 633
Senast: Takire
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 255
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp