Jag och BARNET ska till Götlaborg!

Får mig att tänka på när jag kom från stallet i arméns vindrock, ridstövlar, sporrar och skulle ta t-banan från Tekniska Högskolan via Centralen till Rådhuset och en finlandsvensk(?) A-lagare ville bjuda mig på T-sprit, antagligen tyckte han att jag såg ut som jag behövde en med tanke på vindrocken. :cautious: :D

Jag tänker på när någon (eventuellt @Dentaku?) tog till T-spriten för att mäkta med diskussionen om familjelivssnusk när det begav sig.

Myspinne
!

:D
 
Woho, ni var fett poppis på tåget förstår jag! :D

@Killaloe och det föreslår du NU? :(

;)

Tja... Två snorungar och två schäfrar modell större... Ja, vi var nog underhållningen när jag tänker efter! :idea:

Intressant (och jag använder ordet "intressant" veeeeery loosely) observation: Människor är lustiga typer! I rollen "förälder" har Bekymrad Medmänniska åsikter om en (Bekymrad Medmänniska 1 påpekar till Bekymrad Medmänniska 2 hur jag borde ge barnen mer/mindre godis), och i rollen "hundägare" har Bekymrad Medmänniska åsikter till en (Bekymrad Medmänniska 1+2 tycker jag borde ge mer/mindre vatten till hunden). Total kortslutning uppstår när man åker hundkupé med barn och hund! Vem ska de säga vad till!? Nobody knows.... :eek:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp