Bukefalos 28 år!

Jag ORKAR inte!

Sv: Jag ORKAR inte!

kl

Läste igenom tråden lite snabbt och såg att många rekommenderade D-vitamin. Ni som testat och känner att det funkar, vilket har ni testat? Alltså vilken märke, det verkar ju finnas några att välja mellan :)
 
Sv: Jag ORKAR inte!

Jag köpte dessa:

Image.aspx


Och tror att jag gjorde ett mycket bra val, då min lärare (anatomi, fysiologi, farmakologi & mikrobiologi-lärare dvs) rekommenderade mig att börja med just dem en vecka efter att jag införskaffat dem :p
 
Sv: Jag ORKAR inte!

Jag tror faktiskt det! Jag har lättare att komma upp på morgonen! Men just nu är jag dunderförkyld och lite extra trött pga det, men jag har ändå lättare att aktivera mig nu än vad jag hade när jag startade tråden och inte var sjuk. Ska utvärdera hur det blir när jag är frisk också ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 830
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 148
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
32
· Visningar
2 297
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 540
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp