Bukefalos 28 år!

"Jag ska flå din häst"

(Nerikes Allehanda)
En 42-åring döms för att ha ringt en kvinna och sagt han skulle komma och våldta henne, slå in pannbenet, sälja kvinnan som prostituerad och döda henne.Han skulle också döda och flå hennes häst, hund och katt. Relaterat Örebro tingsrätt dömer honom också för förolämpning genom att ha skrikit ...

Läs mer...
 
Sv: "Jag ska flå din häst"

Ja det är ju tur att en "förolämpning" bestraffas nästan lika högt som alla hotelser kvinnan fått. :grin: :crazy:
 
Sv: "Jag ska flå din häst"

Ja det är ju tur att en "förolämpning" bestraffas nästan lika högt som alla hotelser kvinnan fått. :grin: :crazy:

Nej, men det är tur att dom "slänger på" så mycket saker som möjligt så att svinet får längre straff :devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) Örebropolisen säljer häst för 20 000 kronor När ett djur tas om hand av länsstyrelsen så hamnar det hos polisens...
Svar
0
· Visningar
1 007
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) I dag öppnas Södra vägen för trafik. För hästarna på Karlsdal innebär det att de får ta tunneln under vägen när de...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Norrtelje Tidning) En kvinna i Rimbo tvingas lämna tillbaka fyra hästar till en kvinna i Tidaholm. Det slår Norrtälje tingsrätt...
Svar
0
· Visningar
1 133
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nerikes Allehanda) En död häst hittades i ett skogsområde utanför Örebro. Nu har åklagaren beslutat om strafföreläggande för...
Svar
16
· Visningar
4 639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp