jag ska köpa maratonvagn!!

gadriel

Trådstartare
jag har hittat en begagnad maratonvagn som jag ska hämta snart. *överlycklig*. Den rä med bilhjul så den är ju inte så flashig som en ny men en bra och billig vagn att börja med. :banana:

Sv: jag ska köpa maratonvagn!!

Åh jag vill också ha en :D Eller en fyrhjulare åtminstone. Men vad ska jag slösa pengar på det på och bara åka omkring i skogen en gång i månaden :p

Åh jag vill också ha en :D Eller en fyrhjulare åtminstone. Men vad ska jag slösa pengar på det på och bara åka omkring i skogen en gång i månaden :p

nämen så sällan? varför inte oftare? Här blir det mer körning än ridning nu för tiden och jag har ofta kompis med så det blir kul med en smidig vagn med plats för 4 så kan jag ta med några till :)

Ja, det är jättekul med ny vagn! Jag har precis köpt en begangnad Troed Hansson maratonvagn, jättekul! Sen att hästen inte ens är inkörd än, det är ett senare problem..

Det blir så eftersom min häst är den enda som är inkörd, alla andra rider och jag tycker faktiskt att det är liiiite roligare att rida än att köra :o :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 265
Senast: Digbil
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
349
Senast: Happimess
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
9 254
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka