Jag tar dom gärna!

Sv: Jag tar dom gärna!

Nämen fy!:eek::cry:

Verkar nästan som det är en privatperson..? Har ingen aning själv dock..

Får gärna komma o bo hos mig! Min lillcollie skulle tycka det vore superkul med en kompis hemma också..!

Tvi för vanvård!:mad:

Vi köpte våran ena hund från Grästorp för ca 10 år sedan. Innan vi ringde den kenneln hade vi pratat med en liten kennel i Vara, de verkade inte så seriösa vilket gjorde att vi sökte efter annan kennel.

Tänk om det är samma?!

Jag ska ringa till Hundskyddet imorrn iaf.

Åh så fina de är :love: Visade mamma (collie-älskare), hon sa tänk om man hade bott på landet!

Usch fy fan, stakarns hundar:cry:

känner till personen...Tur att de äntligen fått hjälp, stakarns, stakrns hundar. Men nu kommer dem få det bra i nya hem:love:

Jag hoppas att de kommer till kunniga personer bara.
Collien är ingen trevlig hund om den är nervös/aggressiv :crazy:
Men jag hoppas för voffarnas skull att det blir bra :love:

Som några skrivit så var det en kennel, men som gått ur eller blivit avstängd ur SKK.
En människa som har avlat precis hur som helst och som förr ställde ut mycket på inofficiella utställningar. Sen sålde hon hundar genom att säga att de vunnit mycket och kunde visa upp sina rosetter från dessa utställning :crazy:

Såg henne på dessa utställningar förr, och är en helt klart speciell person...

*kl*
Låter som ett ärende med en annan kennel som var uppe får några år sen... Tyvärr så upprepas sådan här saker då och då eftersom folk köper därifrån för att rädda hundarna, vilket bara leder till att kenneln fortsätter...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
210
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och...
Svar
10
· Visningar
427
Senast: bollen__
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 578
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31