Jag tycker faktiskt...

J

Juvelflickan

...att man ska få göra lite "smygreklam" här på Buke...
Jag menar det är väl meningen att man ska få göra trådar om allt mellan himmel och jord?
Varför då inte få tipsa någon om något eller liknande :confused:
Så tycker jag iallafall :smirk:


"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Jag tycker faktiskt...

Nu hängde jag inte med alls...vi tipsar väl varandra hela tiden om kläder, skor, smink mm av speciella märken?
 
Sv: Jag tycker faktiskt...

Jo, haha det är sant... :D
Antagligen är det bara mina trådar som försvinner då.
Men när jag t.ex. har skrivit trådar om tips på bilskolor och uteställen i Gbg har de tagits bort :mad:
Varför?


"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Jag tycker faktiskt...

Det förstår jag inte heller, den typen av trådar syns ju titt som tätt.
 
Sv: Jag tycker faktiskt...

Haha ok.. Då har vi svaret.
Det är helt enkelt jag som inte får vara trådskaparen :D


"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Jag tycker faktiskt...

Mwahaha :devil:


"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Jag tycker faktiskt...

Sådär ja!
Nu är det fixat :devil:
Nu får vi se vad som händer :banana:
Tänk om de tar bort denna tråden också bara för att jag skapade den :eek: ;)


"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom, han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 356
Senast: sjoberga
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
902
Senast: Wille
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 115
Senast: manda
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp