Imnir Trådstartare 23 Apr 2008 #1 Det finns ju olika kategorier! Ungdom Äldre Ungdom Senior Får skriva på t.ex. Senior även fast man igentligen hör hemma på ungdom? Lite onödig tråd! Men jag måste få veta!
Det finns ju olika kategorier! Ungdom Äldre Ungdom Senior Får skriva på t.ex. Senior även fast man igentligen hör hemma på ungdom? Lite onödig tråd! Men jag måste få veta!
SoffiProppi 23 Apr 2008 #2 Sv: Jag undrar! Jag undrar oxå... Smyger ibland in inlägg i de andra trådarna än U men men
ullo 23 Apr 2008 #3 Sv: Jag undrar! Åldersgränserna är rekommendationer, inte benhårda regler. Det är alltså fullt tillåtet att kliva mellan forumen och kladda efter intresse. Fast en del trådar kanske flyttas om det är uppenbart att ämnet inte är lämpligt att ha på forumet det hamnade på.
Sv: Jag undrar! Åldersgränserna är rekommendationer, inte benhårda regler. Det är alltså fullt tillåtet att kliva mellan forumen och kladda efter intresse. Fast en del trådar kanske flyttas om det är uppenbart att ämnet inte är lämpligt att ha på forumet det hamnade på.
C Carolus 26 Apr 2008 #5 Sv: Jag undrar! hade man inte fått det så hade jag suttit på kumla för länge sedan... Jag hopper hej villt mellan senior och ÄU om det är nåt intressant på ÄU, trotts att jag fyllde 30 i höstas...
Sv: Jag undrar! hade man inte fått det så hade jag suttit på kumla för länge sedan... Jag hopper hej villt mellan senior och ÄU om det är nåt intressant på ÄU, trotts att jag fyllde 30 i höstas...