Jag vann en sadel!

Sv: Jag vann en sadel!

Semi ullstoppad betyder att den är stoppad med synetull och ren ull. Detta kommer klumpa sig förr eller senare, fördelen med Esperanzan är att den är stoppad med syntetull helt och hållet, så risken är mindre att stoppningen klumpar sig.

Det är samma bom i Esperanzan och Clicen, och då är inte sätet djupare eller flatare hos någon av modellerna.

Semi ullstoppad betyder att den är stoppad med synetull och ren ull. Detta kommer klumpa sig förr eller senare, fördelen med Esperanzan är att den är stoppad med syntetull helt och hållet, så risken är mindre att stoppningen klumpar sig.

Det är samma bom i Esperanzan och Clicen, och då är inte sätet djupare eller flatare hos någon av modellerna.

Grattis, vad roligt!

Tycker att du kan ta dig en närmare titt på deras modell Nice.

GRATTIS! :smirk:
Om jag är med i sånna tävlingar vinner jag inget men du hade en jäkla tur! :bump: :smirk:

Ta en hoppsadel och sälj den gamla (kieffer) till mig :love:

I alla fall! GRATTIS :bump:

Och om du bestämmer dig för att sälja din hoppsadel så kan du väl höra av dig, älskar Kieffer och har flera olika hästar så någon ska den väl passa ;)

Jag har tyvärr inte sett det men en av säljarna på ridsportbutiken hade provsuttit den på en mässa och tyckte att den var trevlig.

Bättre läder o lite mer arbetad än de andra globussadlarna.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag vill ha en dressyrsadel till foderhästen och funderar över vad som kan fungera, hon har en enkel rygg som tur är och normal bomvidd...
Svar
13
· Visningar
2 197
Senast: Buck
·
Utrustning Min lilla pärla har en svår rygg, har jag lärt mig nu. Den är rak, men ej spikrak, nästan lite svängd då han är skarpt överbyggd och pga...
Svar
3
· Visningar
3 024
Senast: DrT
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka