Bukefalos 28 år!

Jag vill ha en egen ponny

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ännu mer sugen när jag pratade med en bekant igår

I somras övertog en ponny som skulle pensioneras från en närliggande ridskola, visst att hennes döttrar har haft ponnyer sen de var små men det här är hennes alldeles egna

"En barndomsdröm som gått i uppfyllelse" som hon sa

Jag känner att jag egentligen är klar på ridskolan. Det är inte lika roligt rida vanliga grupplektioner längre.
Jag vill ut och rida i skogen, ta en galopp längs travbanan och kanske harva runt lite lätt i ridhuset någon gång ibland när det är riktigt dålig väder.
Kanske starta en pay&jump på 40 cm :p
Jag vill har en lugn stabil "ponny", en sån där med bred rygg och ett ben i varje hörn

Så är det, jag vill ha en egen ponny
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Vi har ett underbart litet Welsh mountain sto till vår dotter. En drömponny på många sätt som lärt dottern jättemycket under det år som...
2
Svar
32
· Visningar
4 092
Hästmänniskan hej! Jag vill som sagt ha en egen häst, kanske inte precis just nu men inom 2 år så vill jag verkligen det. Jag är 15 år, bor på landet...
Svar
18
· Visningar
1 499
Senast: Fibusen
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
660
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 423
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp