Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte
 

Eller jo, denna månaden var jag tvungen att säkerhetskopiera så det är därför surfen är nästan slut redan nu, men även i vanliga fall måste jag ransonera
 
Jag får inget gjort 😭 Har legat och glott i telefonfanskapet hela dagen trots att jag inte vill. Kollat en massa kläder trots att jag varken har råd, plats eller använder de jag redan har. Orkar inte byta kläder och jag kommer inte ens i många av mina kläder för jag har gått upp så mycket i vikt. Känner mig också alldeles för gammal. Mitt liv bara försvinner 😭
 
Tack, vad du är gullig :love: men ge de pengarna till någon som behöver dem mer 💖 Jag har legat och räknat och pusslat med abonnemang och telefoner hit och dit och sedan visade det sig att min vanliga telefon stöder eSIM trots jag inte hittade den på iPhones lista så nu har jag beställt ett nytt abonnemang så jag kan kombinera två olika för att få så mycket surf så billigt som möjligt. Det är jättedumt att hallon inte har större för vuxna utan bara till ungdomar och studenter. Jag har inget Wi-Fi och typ lever i min telefon för den är det enda som kan distrahera mig från ångesten tillräckligt mycket. Tyvärr har det också gjort att jag är grymt telefonberoende men jag orkar inte ta tag i det som det ser ut nu utan det får vänta till om jag någon gång mår bättre.
Såg nu också att det var något nytt bolag som har fri surf! Men jag vet inte om jag orkar kladda med att byta. Är jättenöjd om man bortser från att jag behöver mer surf.

Men jag fattar inte var all surf tar vägen! Innan kunde jag titta på youtube och Netflix och lyssna på musik hela dagarna men nu måste jag tänka på vad mycket jag gör varje dag och surfen räcker ändå inte!
Jag betalar 349kr/ månad hos 3 för fri surf och fritt på allt. Ordinarie pris är 499 kronor men jag lyckades övertala dom om en rabatt när jag bytte till dom från Telenor. Ett tips ifall du skulle behöva.
 
Jag betalar 349kr/ månad hos 3 för fri surf och fritt på allt. Ordinarie pris är 499 kronor men jag lyckades övertala dom om en rabatt när jag bytte till dom från Telenor. Ett tips ifall du skulle behöva.
Det är vad jag betalar för 100gb nu men det kommer att bli billigare i fem månader när jag får det nya sim-kortet och sedan får jag se vad jag gör. Fri surf hade varit bäst istället för att behöva kladda med två abonnemang men jag klarar verkligen inte försöka köpslå och hålla på att flytta nummer just nu. Tack för tipset!
 
Jag är nere och tvättar och ångesten sliter mig i stycken för nu behöver jag bara gå tre meter och så har jag både träningscykel, gåband och yogamatta serverat framför mig, men klarar jag det? Såklart inte 😭 Här behöver röjas också så jag kan koppla in torktumlaren jag köpte för evigheter sedan men det klarar jag inte heller 😞
 
Jag är nere och tvättar och ångesten sliter mig i stycken för nu behöver jag bara gå tre meter och så har jag både träningscykel, gåband och yogamatta serverat framför mig, men klarar jag det? Såklart inte 😭 Här behöver röjas också så jag kan koppla in torktumlaren jag köpte för evigheter sedan men det klarar jag inte heller 😞

Det är okej :heart Själv har jag kraschat i soffan trots att jag inte alls gjort mycket den här helgen. Borde ha varit i stallet och mockat hos hästarna men inser att det kommer inte gå i dag. Och såklart har vasken på badet börjat läcka, så den behöver jag fixa med, men är alldeles för trött och för ont i huvudet.

Kan du planera in en dag då du kan få hjälp att röja till torktumlaren?
 
Det är okej :heart Själv har jag kraschat i soffan trots att jag inte alls gjort mycket den här helgen. Borde ha varit i stallet och mockat hos hästarna men inser att det kommer inte gå i dag. Och såklart har vasken på badet börjat läcka, så den behöver jag fixa med, men är alldeles för trött och för ont i huvudet.

Kan du planera in en dag då du kan få hjälp att röja till torktumlaren?
Jag tycker inte att det är okej för jag gör aldrig något 😭

Vet inte. Pojkvännen kan nog hjälpa mig när han kommer i veckan men jag måste ju orka också 😞 Fattar inte hur han står ut med mig för jag är så fruktansvärt tråkig
 
Jag vill kunna träna så jag slipper må dåligt över min kropp för jag är så degig och otränad att jag känner mig fet och äcklig trots att jag vet att jag är normalviktig. Det är verkligen inga extrema krav jag har! Men inte ens hundpromenader klarar jag mer än i undantagsfall 😭
 
Idag har jag gått en runda med hundarna. Inte ett dugg annat 😞 Jag behöver verkligen verkligen städa till marsvinen för det är en vecka sedan nu och så behöver alla klor klippas. Misstänker att Sirenia behöver badas också. Pärla behöver också badas och klippas. Men jag är så trött 😭
 
Jag har så många meddelanden att svara på men jag får panik bara jag tänker på det
 
Nu sover du förhoppningsvis, men imorgon kanske det vore bra att börja med att ringa om remissen - det känns som något av det viktigaste? Och kanske städa hos marsvinen istället för tur med hundarna om det blir för mycket med båda delarna?

Bara som förslag, och du behöver inte svara nu som du har så mycket annat att svara på.

Jag är förresten urdålig på att ringa om saker med, hatar att prata i telefon med främmande, och särskilt om saker som är vikitga för mig.... Men hejjar på dig! :bow:
 
Nu sover du förhoppningsvis, men imorgon kanske det vore bra att börja med att ringa om remissen - det känns som något av det viktigaste? Och kanske städa hos marsvinen istället för tur med hundarna om det blir för mycket med båda delarna?

Bara som förslag, och du behöver inte svara nu som du har så mycket annat att svara på.

Jag är förresten urdålig på att ringa om saker med, hatar att prata i telefon med främmande, och särskilt om saker som är vikitga för mig.... Men hejjar på dig! :bow:
Tack 💖 Jag hatar också att ringa och idag är huvudet segt som kola för jag kunde verkligen inte somna igår. Fick iallafall Pärla badad så jag kunde reda ut tovan hon fått på huvudet. Jag orkade inte föna hela henne så jag får se om benen har klarat sig eller tovat ihop sig över natten.
Jag ska till pojkvännen lite senare och kolla på hans nya lägenhet och hämta hans elcykel som jag ska få låna så då blir det en bra runda för hundarna plus tåg som de tycker är jätteroligt. Ska försöka städa till marsvinen innan vi åker.

Angående meddelanden så är det så jobbigt att det ska vara så svårt att svara på dem för det är ju människor jag, för det mesta, tycker om och vill prata med. Speciellt de på engelska är svårt för då måste jag tänka så mycket. Min engelska har blivit så mycket sämre sista året/åren också så det är jobbigt att hela tiden behöva kolla upp ord och grammatik
 
Ha som mål att svara på ett meddelande per dag?
Då blir det inte så överväldigande :)
Problemet är att huvudet hänger sig totalt så jag inte ens kan skriva att jag mår dåligt och att jag svarar när jag mår bättre. Jag fattar inte hur det kan vara så svårt?! Jag kan ju skriva det här, men bara tanken på att öppna något av meddelandena ger mig panik trots att jag vill svara. Det är liksom inte bara jobbiga meddelanden utan det är flera från folk jag tycker om att skriva med också och jag blir glad när de skriver till mig och jag vill svara men huvudet tvärvägrar 😞
 
Problemet är att huvudet hänger sig totalt så jag inte ens kan skriva att jag mår dåligt och att jag svarar när jag mår bättre. Jag fattar inte hur det kan vara så svårt?! Jag kan ju skriva det här, men bara tanken på att öppna något av meddelandena ger mig panik trots att jag vill svara. Det är liksom inte bara jobbiga meddelanden utan det är flera från folk jag tycker om att skriva med också och jag blir glad när de skriver till mig och jag vill svara men huvudet tvärvägrar 😞
Kan det fungera att Skriva här och kopiera texten direkt in i meddelandet?
 
Kan det fungera att Skriva här och kopiera texten direkt in i meddelandet?
Det är så långa och personliga svar så det går inte tyvärr, men jag har iallafall skickat ett svar om att jag fortfarande mår dåligt och svarar allt när jag orkar. Tänker att jag kan försöka skriva lite varje dag, som föreslaget, men istället för att svara på ett helt meddelande så tänker jag att jag kan ta ett stycke åt gången och spara det på telefonen. Det låter som jag har halva världen att svara på 😅 men vi är bara glada i att skriva en hel roman i varje meddelande
 
Nästa meddelande att svara på är från zooplus. Fick hem mina paket mosade för några dagar sedan och jag lyckades få iväg ett meddelande om det men nu när de har erbjudit sig prisreduktion så säger hjärnan nope! Du kan inte svara på det! :banghead:
9D6F6E93-9560-4BC4-BFF7-FFBEE4FF34B3.jpeg
 
Det är så långa och personliga svar så det går inte tyvärr, men jag har iallafall skickat ett svar om att jag fortfarande mår dåligt och svarar allt när jag orkar. Tänker att jag kan försöka skriva lite varje dag, som föreslaget, men istället för att svara på ett helt meddelande så tänker jag att jag kan ta ett stycke åt gången och spara det på telefonen. Det låter som jag har halva världen att svara på 😅 men vi är bara glada i att skriva en hel roman i varje meddelande
Det låter som en bra plan! 😊
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 655
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
2 983
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 160
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 564
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp