Jag vill se...länd/skritttäcken.

Sv: Jag vill se...länd/skritttäcken.

vill gärna veta om det är stort i storleken också ;)
vill beställa, men vet inte vad jag ska ha för storlek..damen har 125/135 i täcken i vanliga fall. det står mellan CS (Cob) och FS (full)....

Här kommer två bilder på täcket till häst :)
23049957.jpg

23049965.jpg

(ignorera hur sadeln ligger, skulle bara prova hur den låg med fårskinnspadd)

Jag tycker du ska ta Cs, hästen på bilden har 135 och det ligger bra på henne nästa på gränsen till förstort:p Tror dock att mitt är fel sytt i spännet så jag ska ringa b*rjes på måndag...

Jag tycker du ska ta Cs, hästen på bilden har 135 och det ligger bra på henne nästa på gränsen till förstort:p Tror dock att mitt är fel sytt i spännet så jag ska ringa b*rjes på måndag...

:bow:

nåväl, hellre lite för stort än att det är för litet :p
skulle väl iofs kunna beställa båda, men misstänker att Ponny är för litet för henne och ekonomin lär inte jubla över att köpa 2st och skicka tillbaka ett...

Ridtäcke i ylle, från B*rjes
22271389.jpg

Damn, nu fick jag en sån där "vill ha"- känsla! :D Mest pga av färgen...

*Jag har täcken så det räcker, jag har täcken så det räcker, jag HAR täcken så det räcker! *

kl

vad tycker ni om BoT ländtäckena förutom att dom e små i stl? Lyfter det när man rider ut och det blåser?:)

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 956
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S