Jaha, då har hon vikt ut sig!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Balance
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 926
B

Balance

9049333.jpg

Sv: Jaha, då har hon vikt ut sig!!!

Ja, hon är för söt hundkräket :D

Jag tror att det kan bero på att hon hamnat i fel sällskap :crazy: Katterna är inte att lita på. Ska ta ett snack med dem... :devil:

Så söt :love:

En kompis hund gjorde så där när hon sa *vad gör flickorna på gatan* :o ;)

Schhhh... Elise kan höra :eek: Nu får det va slut på dumheterna... Igår hade hon (säkerligen i samråd med katterna) stulit mitt påskägg och glatt glufsat på godiset som fanns kvar... :crazy:

Man får väl ändå vara tacksam att hon valde en så pass oskyldig tidning som Moorr, det hade varit värre med Vaktuellt :eek:

det är bäst att du tar tag i det där med en gång, man vet aldrig vad som kan hända nästa gång...

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 059
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 101
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?