JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: jahaa vad gör man???
Det är ju tyvär inte det billigaste...
eller kanske genomskinlig vaxduk eller vad man kallar det, sån man kan ha över bordet!
Det kostar ju inte så mkt och det blir en hal och ganska tålig yta!
där sa du nåt. var hittar man det? har aldrig sett en genomskinlig vaxduk. bara å häfta fast i listen och sätta med nåt häftstift i väggen.
Där dom säljer vaxdukar borde dom ha det, vet bara att min farmor har det och hon har köpt det på en lokal affär!
Men ta en titt på tex Ba*h*us eller liknande affär!
kanske ska kika runt lite. jag som köpt mycket vaxdukar till dagis men har aldrig sett en genomskinlig.. fast de kanske beror på att jag bara letat efter de med mycket färg och mönster
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Hej!
Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler.
Buren var inköpt och...
Övr. Barn
Hej på er alla kloka!
Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips.
Jag har sen en tid tillbaka...
2
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Småbarn, vitaminer, kosttillskott?
Småbarn Tack för tips, har också tänkt på det! Vi köpte sånt och mortlade när nämnda barn var bebis, han blev tyvärr panghård i magen av det så...
VLMF
5 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 274
Barn
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Fönstret är nog det som (eventuellt) gör det dyrt, resten är ju ett par tusen på Byggmax typ :)
Nej men tror senaste golvet vi köpte...
Blyger
11 minuter sedan