• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fnobby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 176
F

Fnobby

Less... Kommer till stallet på eftermiddagen efter en helg då det mesta inte gått min väg direkt, och vad möts man av? En böjsena. Troligtvis i alla fall. Det var den starthästen... Vad tråkigt det är!

Måste bara få avreagera mig lite...

Sv: Jahapp...

Oj, sorry Ameo, nu hamnade jag nog i fel tråd, det var inte meningen! Du får flytta den.

Å, nej har Bulan fått en böjsena? Det var inte roligt att höra...

Nä..

Fast nu vet jag inte riktigt vad som är fel med honom. Han har fått någon slags reaktion och är jämntjock i hela benen, så nu går det inte att urskilja böjsenor eller annat överhuvudtaget...

Hmm.....låter konstigt det där. Hoppas det blir bra...

Liknande trådar

Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 685
Senast: Ratax
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: alazzi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 263
Senast: Cattis_E
·
R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 065
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka