jakt i lilljansskogen 14 okt

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 687
Sv: jakt i lilljansskogen 14 okt

Jaha, kan inte vara med pa lordag heller. Har testat ha honom barfota, funkat i 2 veckor, men ar jatteomfotad sen igar, sapass att vi inte kan sla pa dojjor annu! Samt att jag har testat galoppera med andra, och han hetsar upp lite for mkt:eek: sa, vi far halla oss till banhoppning!:smirk:

Men då, jag som ville träffa dig:cry: .

Men eller hur! attans hastskralle! Jag funtade pa att kora pa med graman, men var f##n ligger den??? Han kor pa sa jag ser nasborrarna, han har ingen aning om var han satter fotterna= tappsko!!
Maste pleggas vid skoning:eek: vad :devil: har jag gett mig in pa? Men attans vad jag alskar honom:love: :love: det ar nagot han har som inte andra har

Du far ha det sa kul, och jag vill ha en rapport!:)

Det var KALLT och halt, hästarna fick så mkt styltor så att broddarna inte tog. Annars var det trevligt och lagom nivå även om det pga halkan gick lite för långsamt för att min häst skulle gilla läget riktigt, så idag är man lite öm i axlarna efter att ha ridit med handbromsen i hela vägen!
Jag låg längst bak nästan hela tiden då det var rätt många som inte hade riktig koll på sina hästar och vinglade både hit och dit eller fick för sig att volta genom hela fältet rätt vad det var:eek: .
Alternativet är ju att ligga direkt bakom mastern men eftersom vissa hade lite svårt att stanna sina hästar resulterade det i att varje avsktning blev en väldans röra :crazy: .
Men som sagt det är SKITKUL att rida jakt och jag är grymt sur att jag bara lyckades pressa in en enda i år.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
584
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
579
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka