Jakten på den perfekta soffan

Jag köper begagnade Dux soffor i skinn. Först en brun som vi hade i ett par år. Sen köpte vi 2 likadana soffor i rosa brunt. Väldigt nöjd med dessa soffor som håller väldigt hög kvalitet till ett pris så mycket billigare än vad inköpspriset var.

Det är ju väldigt klimatsmart och bra att göra 😊
Dock inget för oss eller ffa mig och djuren med våra krav 😁
 
Vår soffa kommer på torsdag, på utsatt tid:love:
Betyder det att jag måste börja tapetsera?

Mio Rossi? Har ni tittat på den @Bison? Den är byggbar om jag inte minns fel. Grymt skön och djup som en hel säng:p Gick bort för oss pga det kukiga dammsugarutrymmet:rofl:
 
Vår soffa kommer på torsdag, på utsatt tid:love:
Betyder det att jag måste börja tapetsera?

Mio Rossi? Har ni tittat på den @Bison? Den är byggbar om jag inte minns fel. Grymt skön och djup som en hel säng:p Gick bort för oss pga det kukiga dammsugarutrymmet:rofl:

Bara sätta igång 😁

Åh, den såg underbar ut 😍
Kunde dock inte hitta något om att den är byggbar 😑
För titta i butiken i morgon!
Vi är lite inne på en Friday med cosyhörn och divan.
Får provsitta en i morgon och se hur den känns.
 
Bara sätta igång 😁

Åh, den såg underbar ut 😍
Kunde dock inte hitta något om att den är byggbar 😑
För titta i butiken i morgon!
Vi är lite inne på en Friday med cosyhörn och divan.
Får provsitta en i morgon och se hur den känns.
Vi tyckte att alla soffor på Mio är så himla osköna..? Vi provsatt varenda en och titta på varann och bara: nej? :rofl: Men de kanske behöver "sittas in"? 😅
 
Bara sätta igång 😁

Åh, den såg underbar ut 😍
Kunde dock inte hitta något om att den är byggbar 😑
För titta i butiken i morgon!
Vi är lite inne på en Friday med cosyhörn och divan.
Får provsitta en i morgon och se hur den känns.
Har starkt för mig att den är byggbar. Grymt mysig är den!
 
Bara sätta igång 😁

Åh, den såg underbar ut 😍
Kunde dock inte hitta något om att den är byggbar 😑
För titta i butiken i morgon!
Vi är lite inne på en Friday med cosyhörn och divan.
Får provsitta en i morgon och se hur den känns.

Cosyhörn är bara helt fantastiskt! Min pv har deras stora soffa med cosyhörn, nackdelen i den är att det är kuddar omlott och inte dynor. Men det är nice att få plats båda två och mysa ihop sig ordenligt när vi tittar på film. Andra aktiviteter funkar det också ypperligt för. :angel::angel::angel:
Själv har jag den mindre, med dynor och jag sitter alltid uppkurad i cozyhörnet när jag tittar på tv. Hunden har resten av soffan. :laugh:
 
Cosyhörn är bara helt fantastiskt! Min pv har deras stora soffa med cosyhörn, nackdelen i den är att det är kuddar omlott och inte dynor. Men det är nice att få plats båda två och mysa ihop sig ordenligt när vi tittar på film. Andra aktiviteter funkar det också ypperligt för. :angel::angel::angel:
Själv har jag den mindre, med dynor och jag sitter alltid uppkurad i cozyhörnet när jag tittar på tv. Hunden har resten av soffan. :laugh:

Vi vill gärna ha lösa kuddar så det är bara en fördel för oss 😁
 
Rossi är tyvärr inte byggbar, men tror Bellora är det. Den är också stor, pösig och mysig. Jag har en Harper idag men nästa gång blir det nog Bellora 😁
Är du nöjd med Harpersoffan? Känner att min plånbok gråter om jag inte blir nöjd med köpet eftersom den va svindyr även på rea:cool:
 

Liknande trådar

Hemmet Har letat en ny soffa i flera månader utan att hitta exakt det jag söker. Har provsuttit på IKEA, Trademax och Mio. Fler butiker finns...
Svar
15
· Visningar
1 292
Senast: Eli
·
Hemmet Köpte min soffa begagnat på blocket, den är uppenbarligen inte från IKEA eller motsv. Utan den har en stadig trästomme men har flyttbara...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har fått för mig att jag nog behöver byta ut min soffa... Den är närmare 20 år gammal och håller ihop efter att man gott loss med...
Svar
9
· Visningar
4 260
Senast: Piquer
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 009
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp