JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Järvsöfaks SM-kung på nytt
Bukefalos 30 år!
(Travronden)
Han gjorde det igen.
Järvsöfaks vann sitt tionde SM-tecken av tio möjliga och gjorde det i bländande stil.
- Han visade att han är störst, sa Jan-Olov Persson.
Läs mer...
Moderator
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 349
Dagbok
Barnlös slash barnfri i ett samhälle/kontext där normen är att ha barn
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
Startad av ledsenfundering
27 Apr 2023
Svar: 151
Visningar: 27 377
Allmänt
Att flytta in i en gammal obebodd stuga
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
Startad av cassiopeja
21 Apr 2023
Svar: 26
Visningar: 9 208
Dagbok
Folkhögskolan
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Startad av miumiu
7 Nov 2022
Svar: 0
Visningar: 1 670
Dagbok
Hiss & diss - del 8
Mat Hahaha, läste päron flavor och tänkte värst vad internationellt :rofl:
Fläder står det ju, men lite märklig blandning ändå?
cambodia
Alldeles nyss
Svar: 1 170
Visningar: 64 141
Allmänt
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
10 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 582
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
54 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 951
Hund