JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Västerbottens Folkblad)
Travfansen i Umeå kan se fram emot en riktig godbit vid nästa helgs V75-tävlingar.
Kallblodskungen Järvsöfaks kommer till Umåker för att ta sin 28:e raka seger – och fortsätta jakten mot det egna rekordet på 33 raka segrar.
– Njae, vi tar ett lopp i taget, säger Jan-Olov Persson, kusken och tränaren bakom sagohästen, och skrattar.
http://www.folkbladet.nu/index.asp?vf=1&x=24454
Moderator
Hästnyheter
Sagohästen Järvsöfaks världsrekord med 42 raka segrar är i fara.
Spanske Trebol har 41 raka segrar.
Trav365 tog pulsen på rekordtränaren...
Hästnyheter
(VF)
Det är ingen tvekan om att fantastiska Järvsöfaks med sin allt i allo Jan Olov Persson är hela folkets ekipage. När den 14-åriga...
Hästnyheter
(Västerbottens Folkblad)
FÖR ETT ÅR SEDAN vann Sölvesborgs RK sitt tredje raka SM-guld på Strömsholm och bevisade återigen att...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Haha, min tränare har skällt på min vilda vänsterhand idag med!
Vi fick jobba ordentligt idag, var inte lika fina som förra träningen...
warg
5 minuter sedan
Svar: 1 275
Visningar: 99 443
Grenar
Äldre ponny med balansproblem
Träning Är du säker på att det verkligen har med balans att göra och att han inte blir rädd i svängarna och spänner sig så pass att han då...
Cattis_E
13 minuter sedan
Köpa stolpar
Anläggning Jag tror inte att det är något problem att trycka ner dem med traktorn
Jag har inte upplevt det i alla fall :)
Edla
21 minuter sedan