järvsöviking

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare fethajja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 469
F

fethajja

någon med avkomma efter järvsöviking?
skulle vara trevligt att se bilder och även veta hur det är i psyket.

mvh

Sv: järvsöviking

Jag känner till 4st, men det är ju svårt att säga hur dom kommer bli som vuxna. Men än så länge verkar dom mkt trevliga i psyket, sociala och fina. Utseendemässigt tilltalar dom mig väldigt mkt. Ska se om ja kan fixa lite bilder.

Sv: järvsöviking

skulle vara roligt att se, har själv en på 3 månader som är underbar :) skulle vara kul att se hur de ser ut. mitt sto är väldigt stor i modellen dock.. ska bli intressant att se då mamma är efter elding!

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: MayGrace
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 388
Senast: Murray
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 977
Senast: nullo-modo
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka