Jätteplanet har landat

jag var där
https://youpic.com/image/8889123/

https://youpic.com/image/8889110/
8889123
Finare än dom som min svåger/flygnörden tog :)

Ja i dokumentären var det en grupp som brukade åka och kolla tillsammans nästan varje helg. Det var blandade åldrar och de verkade ha väldigt trevligt :)
Det jag undrar över är hur dom vågar stå där och andas in alla avgaser från flygplanen när dom startar. För dom spyr ju ut enorna mängder i själva starten som sedan dränker spottarna, barn som vuxna

Jag jobbar i Librobäck, precis över ån från Ärna. Såg/hörde inte planet i sig, men såg flera stridsflyg gå in för landning strax innan det skulle vara dags. Antar att det var förtruppen. Körde gamla e4 ut senare på em och såg planet på plattan då, när jag körde tillbaka ~20 min senare var det borta igen. Stort som fan iaf! :D Och logistiknörden i mig blir vansinnigt nyfiken på lastkapacitet och sånt ;)

Jag jobbar i Librobäck, precis över ån från Ärna. Såg/hörde inte planet i sig, men såg flera stridsflyg gå in för landning strax innan det skulle vara dags. Antar att det var förtruppen. Körde gamla e4 ut senare på em och såg planet på plattan då, när jag körde tillbaka ~20 min senare var det borta igen. Stort som fan iaf! :D Och logistiknörden i mig blir vansinnigt nyfiken på lastkapacitet och sånt ;)
Man kan lasta in några helikoptrar där ;)

http://www.unt.se/uppland/uppsala/folj-med-in-i-jatteplanet-4359949.aspx

Om en planet kommer att landa på oss kommer jag då inte att vara kapabel att titta. Vi har ju garanterat vetat om det i förväg så jag hade sett till att parta loss som om det inte fanns någon morgondag (eftersom det inte gör det).
Åh.. Det leder till en intressant fråga.
Om jorden krockar med en planet i morgon.. Hur spenderar du sista dygnet?
Festa med vänner och familj, ha sex, äta gott... är väl det jag kan tänka på.

det kom 4 jas och gjorde en överflygning men de landade aldrig.... de drog iväg norrut.... strax innan Globen landade stack även 4 andra JAS från F16 i sydlig riktning....

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 396
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 848
Senast: Mineur
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 115
Senast: Roheryn
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
14 483
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka