Ja i dokumentären var det en grupp som brukade åka och kolla tillsammans nästan varje helg. Det var blandade åldrar och de verkade ha väldigt trevligtDet brukar för det mesta stå några spottare vid Arlanda där ute på kullen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja i dokumentären var det en grupp som brukade åka och kolla tillsammans nästan varje helg. Det var blandade åldrar och de verkade ha väldigt trevligtDet brukar för det mesta stå några spottare vid Arlanda där ute på kullen
Finare än dom som min svåger/flygnörden tog
Det jag undrar över är hur dom vågar stå där och andas in alla avgaser från flygplanen när dom startar. För dom spyr ju ut enorna mängder i själva starten som sedan dränker spottarna, barn som vuxnaJa i dokumentären var det en grupp som brukade åka och kolla tillsammans nästan varje helg. Det var blandade åldrar och de verkade ha väldigt trevligt![]()
Man kan lasta in några helikoptrar därJag jobbar i Librobäck, precis över ån från Ärna. Såg/hörde inte planet i sig, men såg flera stridsflyg gå in för landning strax innan det skulle vara dags. Antar att det var förtruppen. Körde gamla e4 ut senare på em och såg planet på plattan då, när jag körde tillbaka ~20 min senare var det borta igen. Stort som fan iaf!Och logistiknörden i mig blir vansinnigt nyfiken på lastkapacitet och sånt
![]()
Intressant, men för lite info om flm och såntMan kan lasta in några helikoptrar där
http://www.unt.se/uppland/uppsala/folj-med-in-i-jatteplanet-4359949.aspx
Lastförmåga 77 tonIntressant, men för lite info om flm och sånt![]()
Den har alltså lasthöjd på högsta delen samma som vi har i vårt höglager. Det är så jävla ballt!!
Man kan ju flyga Ackis helikopter därinneDen har alltså lasthöjd på högsta delen samma som vi har i vårt höglager. Det är så jävla ballt!!![]()
En planet som ska landa? Death wish?Ja folk får gärna titta på flygplan
Men jag hade hellre tittat på en planet![]()
En planet som ska landa? Death wish?
Åh.. Det leder till en intressant fråga.Om en planet kommer att landa på oss kommer jag då inte att vara kapabel att titta. Vi har ju garanterat vetat om det i förväg så jag hade sett till att parta loss som om det inte fanns någon morgondag (eftersom det inte gör det).
Jag har gjort en tråd till dig. Vänligen håll dig till ämnetÅh.. Det leder till en intressant fråga.
Om jorden krockar med en planet i morgon.. Hur spenderar du sista dygnet?
Festa med vänner och familj, ha sex, äta gott... är väl det jag kan tänka på.
Åh.. Det leder till en intressant fråga.
Om jorden krockar med en planet i morgon.. Hur spenderar du sista dygnet?
Festa med vänner och familj, ha sex, äta gott... är väl det jag kan tänka på.
det kom 4 jas och gjorde en överflygning men de landade aldrig.... de drog iväg norrut.... strax innan Globen landade stack även 4 andra JAS från F16 i sydlig riktning....Jag jobbar i Librobäck, precis över ån från Ärna. Såg/hörde inte planet i sig, men såg flera stridsflyg gå in för landning strax innan det skulle vara dags. Antar att det var förtruppen. Körde gamla e4 ut senare på em och såg planet på plattan då, när jag körde tillbaka ~20 min senare var det borta igen. Stort som fan iaf!Och logistiknörden i mig blir vansinnigt nyfiken på lastkapacitet och sånt
![]()
Ja om man inte har någon morgondag behöver man ju inte bry sig om kalorier så jag kan frossa i socker och kolhydraterSuper loss och pipparja, äta något gott också kanske
![]()
Jag skule brytat mot alla särskrifts regler och sagt åt dem såm inte fattat att dratt nåt gammmalt översej.
oj oj oj..Jag skule brytat mot alla särskrifts regler och sagt åt dem såm inte fattat att dratt nåt gammmalt översej.
Ah. Ja de både sågs och hördesdet kom 4 jas och gjorde en överflygning men de landade aldrig.... de drog iväg norrut.... strax innan Globen landade stack även 4 andra JAS från F16 i sydlig riktning....