Jättetrött veckan innan mens!!

Vill absolut inte ta hormoner.
Testa GLA jättenattljusolja och se om det hjälper. Jag har PMDS och har gått från så deppig att jag ville köra in i närmaste bergvägg innan varje mens till lite lättare till irritation. Det har tagit några månader men det har hjälpt mig enormt mycket.

Topformula har till bra pris.

Tack för alla tips och idéer!

Nu kom humöret också... irriterad och allmänt sur utöver supertrött...

@TinyWiny Tack för förklaringen! Såklart man borde bli trött efter mens i så fall, jag tänkte nog lite knasigt.
Jag drog bara parallellen till järnnivåer eftersom jag själv sökt läkare för att jag blir så otroligt trött och deppig vid mens. Tog lite blodprover och jag har visst för låga järndepåer, så läkaren sa att det kunde kanske förklara tröttheten.
En liten parentes bara :)

Jaha, snart mens och den här gången vill jag bara skälla ut folk!! Varför har allas iq sjunkit till extremt låga nivåer?? Jag är så ilsken på allt och alla att jag egentligen borde stänga in mig till mensen kommer och jag blir normal igen!! De senaste månaderna har annars varit lugna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 009
Senast: ameo
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 117
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka