Java-skola?

S

sanwan

Är det någon som känner till en bra Java-skola på nätet (programspråket alltså, inte java-script)? Skulle bli jätteglad om jag hittade en på nybörjarnivå :)
 
Brukte boka "The Java Tutorial" selv endel i starten. Dette er riktignok en bok, men liker best å slå ting opp i bøker, enn på nett. Boka finnes muligens i nyere og mer aktuell versjon for din del nå. Uannsett.. Deler av denne boka finnes faktisk på nett. Du kan jo ta en titt.. Flere bøker fra Sun også. Har erfaring med at mye av det Sun utgir er bra!

Ellers er jo APIen et must å kjenne til.
 
Den där var ju jättebra, tackar så mycket :bow: All kurslitteratur vi har är på engelska, och även om jag har 40 p engelska så underlättar det faktiskt när det är på svenska!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 347
Senast: tanten
·
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
800
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: Araminta
·
Hemmet Finns det någon här inne som har solceller vars växelriktare klarar att ladda batterier direkt från solen (utan konvertering alltså)...
Svar
6
· Visningar
491
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hitta tillbaka till varann?
  • Köpa hus
  • 112 Appen

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp