Jeans ridbyxor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frazilo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 350
F

Frazilo

Hej....
Skulle vilja köpa ett par jeans ridbyxor.
Någon som vet nån bra sida eller ställe man kan hitta detta på?
& någon som vet om dom är bra?
:)

Sv: Jeans ridbyxor!

Har ett par bruna "jeans" ridbyxor i ngt stretchigt jeans liknande material från Pikeur. De är underbara kan jag lova! :love:

RTS har jeansridbyxor. Jag har inte kollat in dessa men har 3 par andra i samma märke. Mkt nöjd- men du måste gilla helskodda byxor...

Okej...måste kolla in pikeur & RTS!:D har dom nån sida man kan kolla på?

Jag köpte mina som är jättesköna från ´Börjes. nu är jag inte helt säker på att de har dem längre, men det kan vara värt att kolla.

Jag kollade hos Börjes för ett tag sen,men då hade som inte några.
Ska kolla igen!:)

Jacson har. Modellen heter Kos och är tygskodd. Kolla hos någon av deras återförsäljare.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 402
Senast: Silje
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: iliedtoday
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka