• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Vonkan85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 736
V

Vonkan85

Jag ska köpa en Jensen allroundsadel som har några år på nacken. Den är i fint skick förutom att det blivit lite ljusare vid stiglädrena och jag undrar vad ni tror att en sådan ligger på i värde ungefär?
Kan vara bra att veta så att jag inte betalar för mycket (inte för att jag tror det men...)

Jensens hemsida: http://www.jensensport.se/

Svårt att säga, jag har inte sett så många begagnade jensensadlar än.

Själv har jag en Jensen Amiral dressyrsadel som är tre år gammal och den blir bara bättre och skönare för varje dag som går! :)

Immer

Sitter och rider i en Jensen Amiral dressyr jag med och den är ruggigt skön och ligger jättefiont på hästen så jag är jättenöjd med dem! Kvalitetssadlar som håller vad jag tycker i alla fall!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka