Jeremy eller Jensen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Guatemala
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 445
Sv: Jeremy eller Jensen?

Jag har också en Jensen Amiral och jag har absolut ingenting negativt att säga om den.
Jag köpte den sommaren 2001, och trots flitig användning ser den fortfarande ny ut. Lädret (vanligt, dark havanna) är av superkvalitet.

Angående anläggningsyta och kanal? Kanalen är rejält bred och det är stor anläggningsyta.

Immer

jensen-sadlarna kan man ju få måttbeställda, det är ju super.
Jeremy har ju kanonkvalité på sina sadlar, och dom jag har pratat med har varit jättenöjda med sina sadlar.

jag är rädd att jag inte kommer kunna välja. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Ska köpa hoppsadel till häst med normallångt sadelläge, ganska låg manke, rund (ej takformad) och rak rygg. Mycket anläggning fram...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Buck
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 887
Senast: Alexandra_W
·
L
Utrustning Ännu en sadelfråga... Har börjat rida ett halvblod som har en sadel som varken passar mig eller hennes rygg. Hästen är nu omusklad...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: stjarlotte
·
A
Utrustning Skall köpa sadel till min unghäst. Normal manke- KORT rygg. Ädel typ. Har hittat två sadlar relativt nära jag tänkte börja med. En...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka