JH Ryktborstar

Russis

Trådstartare
Stora, jättebra ryktborstar med svart tagel och sen vitt tagel i det svarta så det står JH (har jag för mej).

Någon som vet vad för ryktborste jag menar? Tror att de är gamla...

Finns dom att få tag på nu? Vart? Pris?

Sv: JH Ryktborstar

aa vet exact vilken du menar har sett dom i de flesta affärer i Göteborg vet att dom finns på Haglunds kankse lite långt att åka, har du ngn myone i din närhet?? har sett dom där me

har för mig att dom e ganska dyra men ack så prisvärda

Säger som föregående, i Göteborg finns dom att få tag i.
Men vart minns jag inte riktigt, vet att när jag jobbade på stuteriet hade vi bara sånna borstar, hur gamla som helst. men dom va de bästa!! :bow:

Bra ryktborstar, men inte billiga

Lånar och svarar er båda!

Har tyvärr inte MyOne i närheten... Och Göteborg blir som sagt lite långt att åka...

Men kanske kan jag nu få köpa en begagnad i bra skick! :banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
572
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Valmet
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025