JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jim Frick passerade milstolpe
(Travronden)
Jim Frick blev idag den fjärde svenska kusk som nådde milstolpen 5.000 segrar. Segern togs idag på Gävle tillsammans med Sandro Mustang.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Örjan Kihlström uppnådde ännu en milstolpe under fredagen. Som den sjätte kusken i Sverige passerade han 6000 triumfer i sulkyn. ...
Hästnyheter
(Travronden)
Stall Jim Frick förstärker verksamheten genom att knyta Leif Witasp och Kajsa Frick...
Hästnyheter
(Travronden)
Idag har Jim Fricks fru Åsa skrivit på stallets hemsida om Jims status för dagen...
Hästnyheter
(Travronden)
På Jim Fricks hemsida har det idag lämnats positivt besked gällande Jims återhämtning...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Milou fick sin päls på öronen uttunnad häromdagen. Det var så mycket päls att öronen höll på att vippa och det var svårt att få tofsar...
Lillefrun
4 minuter sedan
Svar: 1 365
Visningar: 83 454
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina gurami-yngel är nu frisimmande, och därmed typ omöjliga att se... Matar så mycket jag vågar och hoppas att de klarar sig.
Mitt...
Red_Chili
8 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 43 434
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Som ägare till en smitare av rang (läs parkour-hund som behöver velociraptor-staket) så tackar jag för tipset! Vi jobbar på men det är...
Roheryn
18 minuter sedan
Svar: 115
Visningar: 6 358
Hund