• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Elric
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 114
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jippi

Snurrfian skrev:
Jättestort Grattis till er!! Jag har funderat på hur det gick för er!! Min grabb vägde 2000 gram mera... Och han håller oxå på och äter upp sig... :D

Räknar lite snabbt... och "gulp" :eek:

All heder åt dig som fixade det! :bow: :bow: :bow:

//Lambi, som själv inte haft någon över 3,5 kg, men är FULLT nöjd med det! :D

Bubbla skrev:
Grattis! Äntligen!

Har också en Emil...farligt att ge dem det namnet... :p

Instämmer helt, mkt farligt. Men än så länge har inte lillasyster varit uppe i flaggstången. Men helt övertygad att om vi hade haft en så hade hon dinglat där för länge sedan.

GRATTIS

Ingen fara, jag har mina förhoppningar om en liten snickarbod inom en snar framtid. :cool: i den här takten som sötlöken växer kan det inte gå fort nog

Nanne & Emil/ :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Badger
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: cherie
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka