eldione

Trådstartare
Läste förut att grimmorna med text på nosen (smart, envis & vältränad) ska komme med fler nya texter! Dom nya skulle vara lat, busig och hungrig. Jag har velat ha en innan men ingen text har passat min häst (otränad, dum och finner sig i det mesta ;)) men nu! Han ska helt klart få en med texten hungrig! :rofl:

Har era hästar sådana grimmor? Eller ska dom få nu?

Sv: Jippie!!

JAAAA!!!!!!!!!!!!!! Har ju inte fått tag i en envis, den var slut överallt men allt det där passar ju Nogge! :bump:

Sv: Jippie!!

Vart finns dom? Vi hade på Kings här i sundsvall, men dom fanns inte kvar när jag tänkte köpa en! Min häst ska helst ha: "Liten men tuff"

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
781
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 427
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 191
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka