JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
JK säger nej till ersättning
Moderator
Hästnyheter
(Ridsport)
Lennart Andersson, förvaltare på Vängsjöbergs säteri i Uppland, upptäckte i vintras rotskador på säteriets skog och gjorde en...
Hästnyheter
(ATL)
Årligen betalar Banverket ut runt 8 miljoner kronor i ersättning för djur som dödats av tåg. 2 miljoner kronor går till...
Hästnyheter
(ATL)
LRF sågar förslaget till ny organisation för säkrare livsmedel. Organisationen menar att det kommer att öka krånglet för bonden...
Hästnyheter
(ATL)
Under 2008 betalades det ut 1 140 000 kronor för skador på tamdjur orsakade av rovdjur. Det är en ökning med 46 procent jämfört...
Renoverings-hjälpen
Hemmet Jag målade om när vi flyttade in. Men det hjälper inte nu när faneren lossnar.. Jag kan måla om igen, vilket det förmodligen kommer bli...
sthu
Alldeles nyss
Svensk Politik 4
Samhälle De med hög utbildning och inom yrken med hög lön har fått det mycket bättre på många sätt, såklart kommer inte dessa att hålla med om...
vilde
1 minut sedan
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Fy. Jag hade en sådan stund i vintras, där jag försökte berätta något för mig enormt viktigt för särbon. Det kom ett tillfälle då jag...
Tuvstarr
4 minuter sedan
Svar: 1 455
Visningar: 73 560
Allmänt
Akvarietråden V
Övr. Djur Nykomlingen :) simmar inledningsvis fredligt med de andra två, och de är i typ samma storlek.
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 1 379
Visningar: 41 016
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Åt vilket håll går ditt intresse för kurser och träning? Tänker att det kan påverka om du vill träna bruks eller agility eller nåt helt...
farin
Idag kl 13:09
Svar: 7
Visningar: 371
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
Idag kl 12:57
Svar: 1 127
Visningar: 58 657
Katt
Rakt fullcheek bett
Utrustning Tack, ja jag har läst igenom båda noggrant men fattar endå inte riktigt om dessa äppelbett med parerstänger är tillåtna, men vi får köra...
iliedtoday
22 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
Idag kl 12:28
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 618
Avel